Hampir semua link dibawah adalah halaman milik penulis. Sebarang masalah bolehlah hubungi terus kepada saya.
HUBUNGI | GAMAT ONLINE | TOUCH ONE | AGAMA | RENT | GOLD JEWELLERY |

Selasa, Oktober 26, 2010

Beberapa Laman Telah Dikemaskini

Alhamdulillah, beberapa laman blog dan lain-lain laman website telah siap, tinggal proses kemaskini dan update jer, banyak-banyak ni kadang-kadang serabut gak nak manage semua ni nanti.... nasib baik tak pandai buat website sendiri, kalau tak, mesti lagi sibuk dok buat website pulak.... Kepada rakan-rakan, guru-guru, majikan, dan sesiapa sahaja yang terbuka, pernah buka atau baru ja buka blog ni, saya merayu dan sangat berharap agar dapat memberi sebarang komentar berkaitan dengan segala isi website, blog, teguran, nasihat dan sebagainya.. kadang-kadang mungkin terlalu excited buat macam-macam takut terlupa atau terleka dengan kesalahan atau kemungkaran yang wujud... mungkin akan ada yang berpandangan positif atau negatif dengan senarai blog dan website yang saya nyatakan dibawah, namun itu mungkin berbeza menurut pandangan masing-masing....

(Laman blog ni, saya cuba masukkan tentang serba sedikit info agama yang saya tulis sendiri yang InsyaAllah akan melibatkan kepelbagaian ilmu untuk kita kongsi bersama, mudah-mudahan sedikit jariah ini mendapat penilaian dari Allah s.w.t.)

2. http://www.touch1collection.blogspot.com
(Laman ni merupakan laman niaga saya dan isteri, disini saya jual pelbagai jenis t-shirt labuh muslimah dewasa, remaja, dan kanak-kanak. Jubah dan baju kurung juga terdapat disini dengan harga yang murah bermula dari RM60 - Rm140.00. Pelanggan boleh beli secara online ataupun datang sendiri ke kedai kami di Langkawi berhadapan dengan Hospital Besar Langkawi di Jalan Bukit Tekoh.. Alhamdulillah bulan pertama sahaja jualan dan sambutan amat menggalakkan terutama dari penduduk setempat. Masuklah untuk melihat koleksi yang ada. Banyak lagi koleksi terdapat disini. Gambar dipaparkan adalah sebahagian kecil yang terdapat dikedai kami. Pelbagai koleksi dan produk berkiatan kesihatan, kecantikan turut terdapat disini. InsyaAllah hampir 100% adalah produk dan pakaian keluaran MUSLIM)
Disini saya letakkan hartanah keluarga yang hendak dijual dan menyediakan perkhidmatan sewa bilik, sewa rumah, sewa kereta, sewa motor, gerai dan sebagainya. Sesiapa yang ingin menjual aset mereka juga boleh mengiklan disini dengan menghubungi saya. Hanya perlu emailkan detail dan beberapa keping gambar bagi memudahkan saya menguruskan iklan.

4. http://www.sirehlagenda.blogspot.com/
(Dilaman ini, InsyaAllah penulis akan masukkan produk-produk berasaskan gamat keluaran keluarga (Sireh Lagenda Sdn. Bhd). Pengguna, Pembeli atau Pemborong bolehlah membuat pesanan disini dengan menghantar email atau terus menghubungi saya. Sehingga kini, Alhamdulillah, sambutan dan respon pengguna amatlah menggalakkan..InsyaAllah.

Segala penulisan blog-blog ini 100% adalah hasil nukilan dan celoteh dari saya sendiri dan mungkin pengisiannya sahaja saya ciplak atau merujuk kepada beberapa bahan supaya tidak berlaku kesilapan dan jika adapun mungkin sesuatu yang tidak disengajakan. Terima kasih atas kesudian membaca.

0 comments:

 
Hakcipta : Wan Saidin